Friday, January 25, 2013

adakah itu takdir?

Assalammualaikum..adakah itu takdir untuk aku? aku tak suka perasaan ni weh. kacau akuuuu. Sangat kacau. Kenapa weh? benda ni ganggu aku ah. Iera,benda tu berlaku tahun lepas. Dia bagitahu kau yang dia suka kau tahun lepas :)

This year,he told me that he liked my friend. And he adored her... wehh.. kau tahu? benda ni banyak ganggu kepala otak aku. Aku tak bileh hidup tenang asyik pikir benda alah ni je -_- sakai doh sakaaaaaaaaai..

Aku..benci..kau.. asal lahh. asaaaaaaaaaaaaal?!@#$%^ aku tak suka ah bayangan kau masuk kepala aku. Kau sapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?! you don't deserve kay don't deserveeeeeeeeeeeeeeeee! titik

so,pelisssss ah an,bla doh blaaaaaaaaa. Sebelum aku bertindak di luar jangkaan. EH? now aku sedang bertindak di luar jangkaan ah. Aduhh.

Aku baca blog ex kau. Guess what? aku jeles doh. Shi.... aku tak tahu lah kenapa ada perasaan ni?!!!!!

chau ah cemni -_-

No comments:

Post a Comment